Minigame: Level Designer – 2

LEVEL DESIGNER
Voorwaarde:
Laat een spelkaart met dit icoon aan de spelleider zien:

.
Spelers maken een level dat draait om snelle data-opslag. Denk aan een parcours waarin je muntjes (data) moet verzamelen en op precies de juiste plek moet dumpen in kluizen of databases. De speler bouwt niet alleen een level, maar traint zichzelf in strategisch denken onder druk.

.
Spelregels:
- Haal de Nintendo 3DS met Mario Maker op bij de spelleiding
- Maak een nieuw level met minstens de volgende elementen:
- Verzamelen van data.
- Een gesloten deur / drempel die men over moet.
- Zowel verticaal als horizontaal leveldesign
- Een eindbaas.
- Alles mag uiteraard metaforisch worden ontworpen. Wees creatief.
- Laat het level spelen door de spelleiding. Als zij het einde van het level halen, is de minigame gehaald.
Als jullie deze minigame met goed gevolg hebben afgerond ontvang je een spelkaart met dit icoon:

.
.
.
.